Haber Ara

3 Mart 2009 Salı

TARAFSIZ HABER YEDİTEPEİMAJ

Yeditepe MHP belediye başkan adayı Sayın Abdullah YILDIRIM ve ekibine defalarca röportaj yapmayı teklif etmeme rağmen kendileriyle henüz bu imkanı bulma şansım olmadığı gibi röportaj yapma tekliflerime de şu ana kadar bir cevap da alamadım. Ama, Yayladağı Ekspres Gazetesi'ne verdikleri röportajı gövde gösterisi şeklinde vermeleri ve bana henüz röportaj için cevap vermemeleri de benim değil kendilerinin ne kadar ön yargılı, ne kadar hoşgörüden uzak ve taraflı bir davranış içinde olduklarını belirtmek zorundayım. Bazen site takipçilerinin taraflı yayın yaptığım şeklindeki eleştirilerine de vereceğim cevap şudur: Bana gelen hiçbir röportajı ve haber yapma teklifini reddetmedim ama ben henüz kendileriyle röportaj yapabilme yada bir demeç alabilme bahtiyarlığına eremedim. yeditepe imaj olarak ilkeli, doğru ve tarafsız haberlerimize devam edeceğimizi belirtir; kimin yanlı olduğu konusundaki takdiri ise siz değerli halkımıza bırakırız... yeditepeimaj

Hiç yorum yok: