Haber Ara

12 Haziran 2009 Cuma

ÖĞRENCİLERİN KARNE SEVİNCİ

İlköğretim ve ortaöğretimdeki yaklaşık 15 milyon öğrenci, bugün karnelerini alarak yaz tatiline çıkacak. Eğitim-öğretim sezonunun en uzun tatilinde 3,5 ay boyunca doyasıya eğlenecekler. İlköğretim 6. sınıf öğrencileri karne ile sınav heyecanını art arda yaşayacak. Yaklaşık 1 milyon 100 bin aday, yarın Seviye Belirleme Sınavı'na (SBS) katılacak. SBS tüm sınav merkezlerinde saat 10.00'da merkezî sistemle aynı anda yapılacak. Lise son sınıf öğrencileri de hem mezun olmanın hem de 14 Haziran'da gerçekleştirilecek Öğrenci Seçme Sınavı'nın (ÖSS) heyecanını bir arada tadacak. Sınavı kazanan adaylar, kayıt ve tercih işlemleri dolayısıyla tatilde de yoğun tempoyu sürdürecek. 2009–2010 eğitim-öğretim yılı, Ramazan Bayramı'nın ardından 24 Eylül Perşembe günü başlayacak.
yeditepeimaj

Hiç yorum yok: