Haber Ara

9 Mart 2009 Pazartesi

H.MEHMET KURT'DAN BÜYÜK FEDAKARLIK

Beldemizin değerli simalarından olan H. Mehmet KURT (Hacı Kurt), saygıdeğer Bezgelilere bizim aracılığımızla selamlarını, en içten sevgi ve saygı dileklerini iletiyor. Sitemize vermiş olduğu kısa ve net demecini aynen sizlere aktarıyor ve kıymetli takdirlerinize sunuyoruz:
"Yıllarca çok sevdiğim Bezge'den ayrı kalmak durumundaydım. Memleketimin tarifi imkansız hasretini daima çektim, hep gözümde tüttü hayali. Artık beldemden uzak kalmaya dayanamıyorum ve bu saatten sonra da çok sevdiğim beldeme hizmet etmek tek arzu ve emelim. Buraya hizmetin en önemli vesilelerinden birinin de belediye seçimleri olduğuna inanıyorum. Ak Parti Belediye Başkan Adayı Sayın Ömer ATEŞ; sevip saydığım, muhabbet ettiğim, temiz, güvenilir, dürüst, idareciliği iyi bilen, eğitimli, herkesi kucaklayabilecek yetenekte ve her şeyden önemlisi yeni bir yüz. Bu nedenle kendisine ayrı bir muhabbetim var. 29 Mart yerel seçimlerinde de kendisine başarılar diliyorum. Bizler 'KURT AİLESİ' olarak bu seçimde hem maddi hem de manevi olarak kendisinin yanında ve emrindeyiz. Bu yolda da Allah'ın izniyle elimizden ne geliyorsa yapmaya sonuna kadar hazırız. Bu dilek ve temennilerimizle tüm Yeditepe Halkına tekrar selam ve muhabbetlerimizi bildirirken Sayın Ömer ATEŞ'e de bu çetin sınavında başarılar dileriz. Allah yar ve yardımcısı olsun." yeditepeimaj

Hiç yorum yok: